Detta är vad jag lever för..

Detta ?r vad jag lever f?r..

Tack att jag vet vad jag lever för, om jag inte hade vetat det hade min dag vart ännu sämre än vad den var idag...
För det första satt jag och grät på matten för att jag inte fattar och för att jag kom på att jag ligger ruskigt mycket efter, senare när jag skulle ta cykeln till jobbet resulterade det i att min kedja gick av, jag kom för sent, men eftersom jag har världens bästa mamma blev det inte så sent som det skulle kunna ha blivit om hon inte låtit mig ställa av cykeln vid McDonalds och skjutsade mig resten av vägen!... Hon är bäst min mamma!...
Nu håller jag på att peppa joanne att träffa en kille som hon är intresserad av, det är så roligt att hjälpa till med sånt...
Imorn kommer mina käraste kusiner, så roligt vi kommer att ha, det kommer verkligen att bli ett kärt åretseende!
Nu måste jag gå och lägga mig, livet är underbart även om vissa saker är jobbiga, vet jag att Jesus är uppstånde och att han dog för mig!.Mitt liv har en mening!

Kommentarer
Postat av: pullan

lycka till med matten min vän! det suger men Gud är god o med en god bekännelse lyckas vi med allt vi företar oss! har du fått mitt mail?? svara... saknar dig! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback