fresas,bananas,avocados and orange juice

fresas,bananas,avocados and orange juice

Kunde det bli bättre, neeej det kunde det inte.. Där satt den, vi var på shoken och köpte mysig mat så att det stod härliga till!... Mycket galet folk, alla skrek för sin sak och ville att man skulle köpa av dem. Frukten var hur billig som helst och så färsk. Har hittills aldrig ätit godare avokado..
Nu måste jag skynda mig till skolan, är på håret sen och måste plocka ihop mina skolsaker. Efter skolan ska jag till akis och ta min sista spruta innan jag åker, sen är det bara medicinen kvar!...
Anibal ska hjälpa mig med mitt spanska tal som jag ska ha om Israel och det hurrar jag högt för med tankte på hur dålig jag tyckte att jag var på spanska igår..
Jag längtar framåt samtidigt som man ska njuta av dagen som den kommer, hur kan det gåihop?!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback