mitt ute i natten- Eilat 2007

mitt ute i natten- Eilat 2007

The best night ever!... Vår första kväll i Eilat slutde med att vi fick sitta utanför The Shelter i mer än en timma och det var ISkallt.Det lovade att öppna klockan fem på morgonen, men eftersom ahn försov sig kom vi inte in förrän vid sex...
Trevligt var det iallafall när vi träffade han som tog kortet, han visade sig jobba för UN i Irak och hur coolt är inte det på en skala. Jag saknar verkligen Israel, jag saknar verkligen allt som har med det landet att göra!.... (med betoning på allt)

Kommentarer
Postat av: emma

Åh det var en rolig kväll det där :) Jag håller med, saknar Israel jag med! Som en tok!!! Love you

Postat av: pullan

haha allt?? även mr been?? inte jag! hahahah.. hade hur trevligt som helst med shmoli igår.. gick på bio. ok, helt knasig film men sällskapet var det inte fel på :P
lätt att jag är på till höstlovet!!
love! pullan

2007-04-22 @ 19:39:00
URL: http://pao.blogg.se
Postat av: vic

pullan och emma: då så då åker vi!...

2007-04-23 @ 21:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback