Nu är jag här!

Nu ?r jag h?r...

Helt underbart, nu sitter jag här med emma och pauline, vi kom natten till idag. Tidigt på morgonen, jag och emma letade febrilt efter nyckeln till vår lägenhet som skulle ligga på ett elskåp utan att vi hittade den. När vi senare gick ned några trappor nedåt visade det sig att vi hade letat fel, vi hittade nyckeln och kom in...
När vi idag sovit ca fyra timmar fram till tolv på dagen, gick vi senare ut och checkade området.. Mycket fint område är det som vi bor i, lite högre upp på gatan bor nämligen premiärministern själv..
Senare kom finaste Pao till oss och vi bara mös, satt och snackade vi har ju inte träffats på ages, hon bor ju nämligen här.
När vi snackat länge bestämde vi oss för att sova hemma hos henne i natt, jag och emma hade inte ätit sen vi
bytte flyget till telaviv från prag vilket var hur äckligt som helst, men hungriga var vi iallafall. Efter mycket om och men kom vi till ett köpcenter där vi åt lite pizza. Jag var vrål-hungrig och fick ont i huvudet. Blev nästan rädd att det skulle lika Israel syndromen då jag förra året blev sjuk, men efter lite mat i magen blev det bättre.
Sen väl hemma hos Pauline och hennes underbara familj åt vi god mat, medan deras hund mer eller mindra äcklade sig på oss. Usch, jag säger bara usch...

Just nu sitter jag, emma och pao som jag tidigare nämt, nu bara myser vi. Med utsikt över Jerusalem bara njuter jag av varje minut av att få vara här.. även om min kropp blir konsig mår jag själv hur bra som helst. !

Nu ska jag avsluta, med varma hälsningar från Jerusalem, staden som aldrig sover, så fin ligger du på höjden, jag älskar dig med pärla, Guds ögonsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback