nu är sommaren snart här, det gillar vi...

Klockan är på tok för mycket, alla sover och här sitter jag....
Har just gjort om min blogg, som man så tydligt ser. Är väldigt nöjd med resultatet om jag får säga det själv...
TACK CROSSNETFLOW
utan den sajten hade jag aldrig listat ut hur jag skulle ändra bort den fula rosa texten som smög sig in bland allt annat orange.
Idag har det vart en rolig dag, har pluggat lite och vart med mina käraste vänner...
SARA: Nu kommer berättelsen om boken, den är tillägnad för dig!
Jag har just kommit på att jag har ett stabilt huvud,ja ett så stabilt huvud att man kan lägga böcker på det som ligger kvar, flickan som jag nämde ovan trodde inte på mig och skulle själv bevisa att hon med kunde, men icke!..
Mitt huvud är unikt, kanske är jag gjord för att leva i länder där man måste hämta vatten på det viset, vem vet? Framtiden får utvisa....






                              Om du går så långt som du kan se, så kommer du därifrån se tillräckligt för att gå ännu längre.
-James Wooden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback