Trädgårds graven nästa

Idag ska vi till den grav som jag skrev om på påskdagen, vi ska besöka trädgårdsgraven idag!.
Det kommer att bli så roligt, för hittills har vi haft det så chill, förutom att jag kmmit på olika krämpor som jag har fått under resans gång. Fattar inte, är det inte benet så är dert örat, senast i morse upptäckte jag att jag fått en blåsa på läppen!... Hur äckligt är inte det, men Pao lugnade mig med att  jag måste äta mer vitaminer och att det är där skon klämmer.
Så efter trädgårdsgraven ska vi till en jätte stor marknad, där man säljer frukter av alla dess sorter och senare göra en fruktsallad, jag är mest intressead av alla nötter som jag ska köpa där med.
Jag verkligen älskar Israel och älskar det judiska folket, ni fattar inte..


Kommentarer
Postat av: emma

weeeeeo nu är vi här! bli frisk kvinna, dina krämpor ska vi slänga i väggen. hahaha..puss kärlek!!

2007-04-10 @ 10:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback