När rösten nästan håller..

Vi har just kommit hem från kyrkan och jag har verkligen kommit på varför jag tycker om att vara där.
Även om man ibland kan tycka att det är tråktigt och samma folk, så är man alltid trygg där.
Det är som att komma hem, hem men ändå att komma bort.

Just nu står min vackra kusin och gör en remix på en lovsång. Hon blandar mellan engelska och svenska, samtidigt som hon sjunger innan, likt en ledare.. Hon är för skön och låter det bra?.. Hon sjunger med hjärtat och det är väl det som räknas?

Nyår?.. Ja, ett helt nytt år står för dörren.
För ett år sedan var jag med min kära vän i Barcelona med en hög förväntan över vad detta år skulle innefatta och nu sitter jag här ett år senare, full av nya erfarenheter.

Nästa år blir wunderbart, jag ser positivt på framtiden, det blir antingen viva España eller Israel, allt beror på, si Dios quiere..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback