Alla mina dagar blev skrivna..

Alla mina dagar blev skrivna..

13Ty du har skapat mina njurar, du sammanvävde mig i min moders liv. 14Jag tackar dig för att jag är danad så övermåttan underbart; ja, underbara äro dina verk, min själ vet det väl. 15Benen i min kropp voro icke förborgade för dig, när jag bereddes i det fördolda, när jag bildades i jordens djup. 16Dina ögon sågo mig, när jag ännu knappast var formad; alla mina dagar blevo uppskrivna i din bok, de voro bestämda, förrän någon av dem hade kommit.

Detta är en tacksägelsesång som David skrev i Psaltaren.. Jag kom och tänka på detta när jag sitter och pluggar naurkunskap.. Tänk allt är så uträknat,hur allt är så perfekt, tänk att lymocyterna avger antikropparna i rätt tid för att stoppa mikroorganismer och virus...
Säga vad man vill om slumpen och evolutionen det är något som jag starkt inte tror på, det måste finnas något mer..  
Livet är ett mirakel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback