Dagens...

Slutade tidigt idag, hade tänkt att komma hem, sova och äta lite innan bokläsningen satte igång, men icke. Istället fick jag rapporten om att infinna mig på kansliet för att hjälpa till vid vårt årliga massutskick, men men. det gick fort.. Jag säger då det, vårt parti är ett parti med en salig blandning av människor samlade runt några få morlaiska värderingar, men jag gillar det. Man träffar mycket folk iallafall och det är
ju trevligt. Mamma kommer inte hem förrän vid halvsju stackarn jobbar sent idag, Debbie är på hem väg från pianot det vill säga att det är jag och Joanne som fyller vårt lilla hus. Till matbordet var det, pasta och skinksås-mumma

dagens rätt

Una comida deliciosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback