Detta hade varit riktigt skönt, men hade det varit roligt i längden?

Detta hade varit riktigt skönt, men hade det varit roligt i längden?
Detta må ni tro kära vänner, är det som hade varit skönt att komma hem till en kall vinterdag som denna.
Den ultimata toan....
som ska ha allt,
20-tums platt-tv,
tv-spel,
dvd-spelare,
bärbar dator,
Ipod,
ölkran,
 kyl,
och
motionscykel... You name it
Ja, tanken är slående, hade inte vart dumt med en tv att kolla på medans man värmer sig i badet, men tänk alla gånger man bara vill sitta på toan i fred och då skulle störas av den spelande Ipoden som ständigt skulle vara igång och krångla (elekriska saker har en tendens för att göra det i vår familj) och tänk varje gång som man irriterat skulle klämma sina fötter i motionscykeln som skulle vara placerad rakt under toastolen... Ajajaj säger jag då så min slutsats av denna Amerikanska uppfinning, kul med folk som tar intiativ men nej tack till en total förvirrad och kaotisk vardag..Någonstans måste vi få finna ro, någonstans måste vi känna att vi kan vara helt utan bevakning (i detta kontrollsamhälle, nu fick jag det sagt med:P) bara sitta och ta det helt lugnt tillsammans med en tidning eller borta i drömmarnas land tillsammans helt ensamma på toaletten....

God natt allesammen, nu ska jag sova.. John Blund kom just och knackde på så jag ska släppa in honom ....(ehh, psyko- jo jag vetjag är as trött)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback