Gud tycker om....

Gud tycker om alla stora....

Gud tycker om alla små....

även om det regnar eller himmelen är blå

Gud tycker oss ändå

Gröna, röda och gula, svarta vita och grå

Rutiga,Randiga, Med små prickar på

Gud tycker om oss ändå182432-30182432-31
randiga



För mig blev detta som en rebus, denna text som står ovan är från en sång som vi altid sjöng på söndagskolan när jag var liten... Den är så bra eftersom den verkligen inkluderar allt och alla, för det stämmer, Gud älskar alla det var därför som han sände sin son till jorden...
I Johannes 3:16 står det att:

Ty så älskade Gud världen
att han utgav den sin enfödde son.
På det att var och sen som tror på honom inte
ska få förlorad utan ha ett evigt liv.

Förövrigt tycker jag att TopShop är en butik som för mig här har varit saknad eftersom den om några månader öppnas i vår nya galleria! Det är från deras hemsida förmålen är hittade....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback