Israel, det förlovade landet...

Israel, det förlovade landet...

Snart eller om ett tag är vi där, för andra gången på mindre än ett år, men trots det känns det som om det var en evighet sedan sist...Det känns långt borta ännu, men ju mer det omnämns på tv och i media dessto mer intressant blir det och mer längtar/fruktar/gläds/ jag för att åka dit, men biljetten är betald och nu är det bara att åka.. Jag älskar Israel eftersom jag vet att min frälsare en dag kommer att sätta sina fötter där på oljberget och jag längtar dit ibland, även om jag annars propagerar för att vi ska leva i nuet...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej raring.. Jag kanske oxå ska till Israel, om jag har lite flyt iaf.. Åker isåfall vecka 13 om jag kan traida bort mina arbetstider, så be gärna för det!
Kärlek till dej!

2007-03-04 @ 04:36:56
Postat av: sara

vic! du måste skriva mer tycker jag! du med ditt perfekt formade huvud som lätt bär upp ett lexikon. skriv om det, eller hur jag äger dig på innebandy! moaha! puss och kärlek!

2007-03-16 @ 22:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback