Jag gillar elektroniska listor

KLÄDER
Sneakers: Nej, föredrar mina skinnboots...
Jeans: Midja med stuprör
T-shirt: Svart, snyggt skuren
Underkläder: Varierar, tycker om Lindex

ACCESSOARER

Väska: Min lilla röda, är liten så jag använder den inte så ofta
Plånbok: En svart portmonä som jag fått i arv
Solglasögon: De senaste, eller?.. Jag köpte ett par snygga i Barcelona
Klocka: Har en väckarklocka som nästan dödar mig, har bara klocka på min superhippacoolaalltiett mobil

TEKNIK

Mobiltelefon: Sony Ericson, vet ej vad den heter mer, men det är ny och är orange:)
Tv: Silver Philips (vardagsrummet), hade en egen tills videon gick sönder i den, idag har jag donerat den till min syster

BADRUM

Tandkräm: Duraphat, har extra mycket floor
Tvål: Dove, med olja, fick av mormor i julklapp
Hårprodukt: Loréal mouse, ger dock ingen effekt eftersom det sägs att mina hårstrån är för tjocka
Huvudvärkstablett: Ipren (det bästa är att man inte tar något alls och sover bort smärtan)
Doft: Hypnotic Poison-Dior
Hudkräm: Garnier
Schampo: Head&Shoulders
Balsam: det som finns framme, (eftersom jag inte använder balsam så ofta, med tanke på mitt raka hår)

MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: Är gott nu när jag lärt mig hur det ska hanteras
Vin: Äckligt, inte min grej så länge det inte handlar om kommunionvin men det dricker jag endast i kyrkan
Bröd: Rostade mackor
Choklad: Marabou-daim

HEMMA

Säng: Den skönaste
Lakan: Med blommor på
Espressomaskin: Ingen sådan, men vi har vattenkokare
Kylskåp: Ett vitt
Porslin: Maten serveras på tallrikar, så ja.

FÄRDMEDEL

Bil: Volvo
Flygbolag: SAS, Ryan Air, KHL
Taxibolag:  123456

ÖVRIGT

Frisörsalong: Min kusin
Bank: Handelsbanken
Cykel: Svart
Bensinstation: Vi tankar på Volvo


Tog listan av Maaaliiin hoppas att det är okej... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback