På jobbet, bild kommer...

Jag kan inte finna ord på trötthet, mina ögon går inte att hålla isär och ännu svårare blev det när jag cyklade och tårar av köld trängde sig fram och bidrag till att ögonen lklistrades ihop...

Idag jobbar jag till fyra, då har jag jobbat heeela helgen, men ändå har jag hunnit med både ett och annat... i fredags när jag skulle hem från jobbet och byta buss råkade jag titta förbi pingstkyrkan vilka hade ordnat värsta outreach campaign, mycket trevligt.. Var där minuterna innan bussen skulle gå till Kyrkan men hann se både ett och annat.. Alternatvit sällskap uppträdde, för er som inte vet vilka de är är det ett grymt bra sällskap, med allt vad det innebär...
Vidare åkte jag till kyrkan satt och snackade med folk om allt och inget, men trevligt var det...:)

Igår jobbade jag i hela tio timmar, värt att nämna är att jag cyklade båda vägarna, hem och tillbaka... Det var lääskigt eftersom det låg så mycket is på marken, men jag klarade det.. Jag kom hem helt oskadd med två flickor som väntade utanför.. Lisa och Disa, som väntade tappert på att jag skulle komma för att vi tillsammans skulle bege oss till Saras 18års fest..

Efter många om och män var vi där, det var trevligt.. Bilder kommer som ovannämnt... Vi stannade där nägra timmar, vi åt gott med mackor och oboy.. Sen åkte jag och Johanna vidare till Davve som hade sällskap av kvisten och salle.. Roligt värre, jag somnade och glömde min mobil:(..

Nu måste jag gå, butiken öppnar om exakt fem  minuter och jag ska då infinna mig i kassan... Folk såtr redan utanför och väntar!!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback