starbucks.. kom hiiit

starbucks.. kom hiiit
jag blir gaaalen, tänk att vi i Sverige varje dag går misste om världens bästa chill-out ställe, STARBUCKS..
jag ryser när jag tänker på coffee mocca blanc som jag och lisa varje dag drack när vi var i Barcelona.!.. Kan ingen modig människa öppna stället här i Uppsala, jag lovar att det skulle bli en succé... Om det inte kommer att komma till Sverige har jag lovat mig själv dyrt och heligt att jag någongång kommer att jobba där, men vart i världen vet jag inte ännu!:)

Nu ska jag ner på stan och göra några bankärenden, sen ska jag sätta mig och plugga på något mysigt café bara jag och mina läxor... Vid tre ska jag klippa mig hon emelie, vet inte hur , men lugg kommer jag iallafall skaffa mig.. Nej jag vill ha långt hår nu, älskar långa hår som är fixade, typ min klasskompis Sofias håår.. asså jag döör. hur fint är inte det!!? Sen ska jag åka och jobba på mitt käraste ICA,efter det får vi se vart vägen bär, det var på tal om att ha ett litet party men jag vet ännu inte!...

Ciao Bellos!

Kommentarer
Postat av: ester

haha, jag haller med dig!, Efter att ha vant mig vid Strbucks vet jag inte hur jag skall klara av att leva utan det,
Jag skall oppna en starbucks nar jag kommer tillbaka, och da far du komma och kopa :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback