emma- min syster och mitt allt..

emma- min syster och mitt allt..

Det är inte alltid lätt att ta farväl, och ibland skulle det underlätta om man bara åkte, men då skulle man ju uppfattas som hemsk och känslokall. Emma Hellbom, du har funnits med mig hela mitt liv, alltid har du vart nära och alltid har du funnits där när jag behövt dig som mest.
Jag vill säga tack emma, för att du är den du är
                        tack emma, för att ditt varma hjärta
                        tack emma, för ditt varma skratt
                        tack emma, att jag får kallas din vän
                        tack emma, för att du är du
                        tack emma, för fina år tillsammans och för fortsatt evig vänskap

Grattis till studenten!... /viccan

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad fint, jag blir alldeles rörd! Du är för go min vän. Saknar dig och älskar dig! ta hand om dig, pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback