Länge leve den enda demokratin i Mellanösten!

L?nge leve den enda demokratin i Mellan?sten!

Jo men visst, den enda som har öppna demokratiska val och dessutom, press och tryckfrihet och allt annat som ett demokratiskt land ska ha enligt stadgarna. Israel, är ett land som lagligt existerar, älskar Israel och kommer fortsätta att göra det.
Jag vet iallafall på vilket land jag kommer att lägga min röst, eftersom jag just hörde vart folk inte kommer att lägga den oavsett!..
Kanske vet ni redan?.. Isåfall tror jag på att ni gissade rätt!..

Kommentarer
Postat av: sara

demokratin är som finast när den tillåter riktade mord
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=649813
...eller?

2007-05-13 @ 22:19:34
Postat av: Clara

skulle inte du försvara dig om någon sköt ner ditt folk och även otaliga gånger ropat ut hat mot ditt land och mot din personliga existens?

2007-05-14 @ 21:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback