Vila i frid älskade farfar!

Vila i frid ?lskade farfar..

Vila i frid älskade farfar, idag fyllde du 85 år. Du var en stark man som inte har haft det lätt alla gånger. Men uppskattad av allt och alla var du och jag älskade verkligen dig. Detta var på din 80 årsdag, 5 årsedan, länge sen nu, men samtidigt minns jag så klart som om det var igår.
Jag hann inte träffa dig, hade ju tänkt att komma som en överasking på torsdag, men det blev inte så.
Även om jag inte kommer att få träffa dig mer nu under mitt liv här på jorden, vet jag att vi kommer att träffas i himmelen, hos Jesus! Där ingen smärta och ingen sorg finns, utan endast glädje och hälsa!

Tack för allt, du har betytt mer än vad du någonsin kommer att kunna ana eller förstå!...

Vila i frid! / Viktoria Pettersson 2007-05-15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback