Från Hanna..

Victoria.
jag vet inte vad jag ska skriva.. för det jag planera att jag skulle
förklara för dig här, det går inte att beskriva med ord..
det känns bara löjligt att ens försöka.. men det jag kan säga är
iaf att  jag älskar dig, och jag kan säga att jag blev en "djuping" 
och tog mig en promenad i snövädret när jag kom hem i natt
från frida.. de var mysigt. tårarna blandades med vattnet från
snön som smälte mot mina kinder.. 
  jag saknade skogen i gnarp.. jag vill bara kunna gå någonstans
där jag kunde vara själv..
jag skratta till, sjung med låten som jag lyssnade på i mp3.en
och kände mig så lycklig. jag är så lycklig som har dig.
Victoria, du är älskad av mig :-*
Tack för idag!


Hanna, vet inte hur jag ska kunna formulera något liknande, men du är helt enkelt underbar!
Allt jag kan säga, du har tagit mitt hjärta, och fångat mina känslor, du är älskad av mig!

Kommentarer
Postat av: DIN HANNA!!

JAG ÄR DIN!! om jag hade varit kille hade jag varit kär i dig och gift mig med dig.. med dig får man ett underbart liv! när du får kille kommer jag nog bli lite avis på han.. men än så länge är DU MIN! hoho;) älskar dig victoria. ojoj vad jag älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback