hey world!

Har gjort mitt svenska B tal, tack och lov att det är över, bra gick det, tror jag.. men inspirerad av mina kära klasskompisar, så sjukt duktiga ni är. daniel och sara, inte konstigt att ni båda är med i elevrådsstyrelsen och att du sara är ordförande..

Jag är så lycklig i denna allt mörkare värld, ute är det bara kallt och man blir lite depp, men varför ska jag göra det?
Jag har ju världens bästa liv om man tänker efter, så bra och sköna kompisar, så avslappnad i skolan, jag har ett jobb och en helt underbar familj!
Tänker på er som inte känner med mig, jag förstår hur ni kan känna och kan sätta mig in i hur ni har det.
Livet är inte lätt alla gånger, men efter man upplevt något jobbigt och svårt, kommer man ut stark på andra sidan.



"Sanna vänner har man kvar när de andra har gått, sanna vänner kan man alltid lita på"

Kommentarer
Postat av: sara

haha du är ett knep victoria!
och varför hyllar du inte ditt egna tal för!?
plugg plugg plugg nu, så skriver vi samma sak på provet imorgon!

2007-11-08 @ 17:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback