Morgon huvudvärk!

Vaknade med morgon huvudvärk, låg och argumenterade för mig själv om jag skulle gå till skolan eller inte. Jag bestämde mig för att vara hemma första lektionen, och då passa på att i lugn och ro läsa på svenskan.

Nu sitter jag här och ska snart ta mig något att äta innanjag beger mig av. Innan vill jag bara uttrycka mitt jämmer om hur jobbig skolan är just nu.
Allt kommer samtidigt!!! Tills idag, hade vi både historia och psykologi.
Imorgon (onsdag)  har vi svenska provet som jag mer än oälskar, samt läxa i samhällskunskap.
På torsdag har vi spanska läxa, då man ska skriva ett brev om man är för eller emot skoluniform, inte nog med det så har vi religionsprov.
Som gräddet på mosen har jag lyckats tappa bort min almanacka!

Följande veckor kommer bli minst lika besvärliga, men jag ska inte ge upp och tappa hoppet, julen verkar ju bli vit.. 
 

image157

Kommentarer
Postat av: charming man

jag bestämde mig också för att vara hemma:)

Postat av: vic

ja, skönt ibland, men jag åkte iväg senare, trots min huvudvärk!:).. man är ju en segrare!

2007-11-28 @ 17:45:10
URL: http://victoooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback