är det fel att lägga ut en bild på sig själv?

eller är det fel att tycka att man är snygg?
neeej inte alls, det är det bästa, att älska sig själv, för om du inte kan älska dig själv, kan inte du älska andra.
även om det finns vissa som överkonsumerar detta, så är det nog mer för att de letar sig fram till den punkt i livet när det älskar sig själva, det kan ta tid.
därför ska jag nu visa en galen bild på mig själv, i mitt lärande av att få självdistans och kunna bjuda på mig själv.
visst låter jag knäpp? tror att det är solen, även om jag tycker att det jag nyss sa är väldigt sant!

image379

Kommentarer
Postat av: Faster Lena

Överraskad? :o) Men din sötnöt! Du är så snygg så! Längtar efter er alla. Vi ses ju snart! Kram

2008-04-30 @ 09:38:07
Postat av: vic

LENA!.. vad roligt att du tittar in, du är så snäll och underbar!..
Det ska bli roligt att träffas snart, kära Moster=)
kraaam

Postat av: MOSTER!

oops! Sorry! Van att vara Faster till lilla Melissa. hahaha. Tur du vet vem jag är!! :o)

2008-04-30 @ 17:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback