att jobba en hel helg..

är inte så roligt, när man vet att man borde skriva en historia uppsats och göra annat skolarbete, men vad ska man göra, det är bara att bita ihop, har planerat att jag ska skriva på historian idag när jag kommer hem samt under hela sovmorgonen imorgon, jag måste.

trots att jag har haft det mycket på jobbet har jag hunnit att färga mitt hår, så skönt, nu slipper jag den fula utväxten.
hunnit hänga med min vän barberaren och igår vad jag på inflyttningsfest hos madelin, men det är ju som sagt inte utan att detta kommer att ge mig jobbiga konsekvenser.

nej, nu ska jag städa mitt rum, det ser ut som en ja, jag kan inte ens sätta namn på det, valde att inte sova härinne för att det var så stökigt, då kan ni ju förstå..


image358
                             
http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00229/G_r_fris_rens_jobb__229346w.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback