det var det roligaste..

jag var inne och tittade om jag skulle kunna hitta ett bra piano på blocket, då hittade jag det här

image350

Ett äldre piano av märket malmsjö vilket förmodligen har överlevt alla världskrig. Det är hyfsat fult och det är helt ostämt. Ingen har spelat seriöst på det säkert de senaste femti åren förutom ungarna som brukar motionera alla tangenter på kvällarna (jag tror dock ingen av dom kommer bli någon nästa "robert wells")
Pianot är tungt, sjukt tungt. De flesta flyttfirmor vill inte åta sig flytta åbäcket. Vi ger bort det helt GRATIS om ni åtar er hämta det.Det krävs fyra starka karlar för att flytta det. räkna inte med min hjälp dock, jag har flyttat det där pianot för sista gången. Svärmor påstår att det är värt en massa pengar men jag antar att det var en rent påhitt för att få oss ta emot det från första början. Pallen medföljer men inte katten! (kan iofs diskuteras)

Pris:1:-   Kontakta:Janne: ####

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback