för mycket..

jag kan inte förstå, nej jag kan verkligen inte göra det, hur vissa människor tänker, jag blir arg, med mest ledsen, när jag ser att människor är ute efter att skada en människa som även i praktiken är en del av mig.

har varit i kyrkan med min nya cykel, var lite orolig att den inte skulle vara kvar efteråt, men tack och lov det var den, den är nämligen väldigt fin.
efter mötet åkte vi hem till mikk, tog en stund,shame on you jerry...  slutet gott allting gott, nu är vi hemma och ska sova iallafall, ska försöka att hitta min laddare bara, så att jag kommer upp imorn..

btw, vår pastor i kyrkan, Ulf Ekman har skaffat sig en blogg, gå in och kika lite
här om ni har lust..

nu ska jag sova, hittade just min laddare..

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback