i skolan, kan pusta ut till hälften iallafall..

ja, nu har jag gjort ett prov av två, så jag är rätt glad eller lättad, men det värsta har inte varit än, det kommer imorn, man hej och hå vad jag ska fira då, även om det inte är så mycket att hurra över när man tänker på vad som ligger framför till nästa vecka, då uppsatsen i svenska ska vara klar, åååh, jag som trodde att maj skulle bli soft månaden, men inte då, tvärt om.
det var mysigt att vara på café med farbror Per iallafall, han bjöd på fika och goda nyheter när han berättade att vi har fått högsta betyg i Projektarbete.
nu blir det medicinsk grundkurs, sen raka vägen hem och bara plugga.

btw verkar som om valborg klarnar, det känns skönt det med..

puss på dig emma hellbom, det var mysigt att prata med dig idag:)






Kommentarer
Postat av: emma

Puss på dig med. Snart ses vi:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback