inte så peppad, men jag ska försöka bita ihop

sitter här och har massa saker att göra, ja, trots att det vidriga filosofi provet är över, men är det slut här, neej?  jag sa ju skriva uppsats i Svenska C nu, kan det bli värre?
dessutom ska jag utrymma mitt rum eftersom min mamma har lovat bort det till någon som ska vara här under seminariet med Ulf.
Imorgon hägrar Göteborg, känns ju inte så pepp nu, men det blir nog roligt när man väl är där. Får ju träffa min kära Emma och sen på söndag ska jag träffa Pauline och Elin, vi ska planera vår resa, så mysigt, det är ju inte länge kvar nu.

Igår var Frank här, stackarn, var tvungen att titta på när jag städade, eller så synd om honom var det ju iof inte eftersom jag endast bad honom att hänga upp en tavla och det kan ju inte vara så krävande för en snickare...
johanna var med här, hon var här och skulle hämta en väska av malin.

mina sista besökare var atoossa och andera, flickorna kom efter midnatt, det var mysigt, jag hade varit orolig för atoossa, kvinnan var as grov, svarade inte på hela dagen när jag ringt, man undrade ju om det hade hänt något, men hon satt ju i köket livs levande och det var ju huvudsaken.

Så nu, dejt med Michaela, grillfest hos Madelin, och utgång på Upplands, alkoholfritt så klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback