jag är i mitt s, idag iallafall

image344

                                                 

                                                   http://www.geocities.com/proverbs3ver5n6/CloudsSun.jpg


har just kommit på hur bra livet är, idag iallafall, har haft det ovanligt kul på filosofin, vi har ju fått ny lärare och henne är det verkligen fart på.
fick en rejäl håltimma idag eftersom vår lärare i spanska var borta timmen innan, hade tänkt att sitta och plugga ett tag men istället ledde det till bloggläsande och annat.
läste ett otroligt roligt inlägg och satt och garvade ensam i biblioteket, trodde jag iallafall,  när jag märkte att fallet inte var så skydnade jag mig att stänga av datorn och var påväg att gå, då såg jag att det bara vara daniel och han hade inte märkt något eftersom han lyssnade på musik,lycka gånger 2!
det blev nästan inget plugg för oss, vi satt mest och pratade, det är roligt att prata med honom, vi tycker så olika, men ändå lika ibland, man resonerar av sig när man pratar med honom, kommer till insikt om vissa saker, blir mer säker på andra saker.

btw, har ni möjligtvis en adress/telefonnummer/mail/webbadess till en kille som heter Paul Evans och är från London. Han sägs vara en grym musiker, det är dock inte därför som jag skriver, utan av helt andra orsaker, jag har nämligen fått ett uppdrag!

nej nu ska jag snart åka tillbaka till stan, ska på ds möte med kdu, kul kul.. jag är ju såå förberedd, verkligen. jag lovar..

hej hej


Kommentarer
Postat av: MALIN

Du är absolut min bästa kusin kära victoria. Utan dig är jag livlös! Jag uppskattar verkligen allt du gör och säger, tänker ALLT! Du är bäst. Älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback