nu är victoria uppe för länge igen!

ja, det blev så idag med, jag kan ju bara vänta mig att jag är hur trött som helst imorgon, jag är nämligen en väldigt morgontrött människa, som jobbar som bäst på kvällar.
dagen har varit bra, jag älskar verkligen filosofin, den får mig på andra tankar, på bättre tankar än innan iallafall..
  tycker inte att johanna ska flytta till Götet, tycker att hon ska stanna här på östkusten, det skulle vi alla må bra utav, den kvinnan sprider så mycket härligt runt omkring sig och så roligt ska de inte få ha det i väst, nej någon måtta får det va på det hela.

har varit på kdumöte ikväll, mycket intressant, jag har till och med hunnit göra mitt första uppdrag, mailat till de som vill engagera sig och spridit information om vår kommande kampanj..

till något helt annat, fick nämligen mitt medlemskort från röda korset idag, får se om jag hakar på den organisationen nästa gång, politik är oehöert viktigt, men med en bred intressesfär, måste man förstå att allt har sin tid!...
detta är inget som jag säger definitivt, det tar lång tid innan det jag säger blir till sant, iallafall när det gäller träna och bättre engagemang i röda korset, jag har nämligen sagt det innan...

nu ropar de guldiga änglarna på mitt pålakarna som under natten vakar över mig att det är dags att krypa ned till sängs..
ser framemot morgondagen, en ny dag, med nya möjligheter..

jag är lyckligt lottad, tack till dig som gav mig livet!



image345
http://lightproofbox.com/blog/wp-content/2006042200_jumping_into_the_sea.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback