slutar tidigt, eller självständigt arbete?

image356
så fint blev det kanske inte, men nästan..
bilden är hämtad från:http://iseyz.com/wp-content/uploads/2007/10/guac.jpg

ja, det är ju en mix av dett kan man ju säga, som gör att jag just nu sitter hemma, jag har gjort i ordning soppa som jag ska äta, mycket gott. tillsammans med det har jag även en större rostad macka med guacamole och räkor, jag gillar sånt, fisk, gravad lax, kräftstjärtar med gorgonzolaost och grejer, har hört att det ska vara nyttigt, men allt som är bra har ju en baksida med, det är visst rätt dyrt. tacka vet man kanske malin, hon äter ju bara korv och makaroner, inget jag föredrar, men det är ju billigt..

nu är maten klar!
Bon Appétit Victoria, tack Victoria...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback