Solen är skön, solen är toppen..

sant eller sant, beror på vem man frågar. för solen kan ju inte vara så skön för den som har blivit brännskadad av den, inte heller så skönt för alla albinos som tvingas sitta inne.
men ser man till den hela massan så är nog solen skön för oss alla, nåde den som inom en snar framtid kommer att klaga på värmen och nåde den som vill ha höst!

här är lite bilder från idag.. vi har det så trevligt vi, till sara&lisa, sorry för min ibland jälla röst, tack att ni står ut!

 
 

och jag ska erkänna att jag vägrade att sara skulle knäppa kort på mig och därför blev det som det blev när jag gjorde det själv.

Kommentarer
Postat av: sara

haha just det! men du blev fin ändå finunge! lycka till med motionerna!

2008-04-29 @ 21:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback