vet du, jag tror att jag..

ja, det tror jag, jag vet inte, men jag tror det iallafall. det känns så, lite jobbigt är det kanske, men låt gå. livet har ju precis börjat, jag lever i nuet, men lägger samtidigt ut min väg för framtiden, eller inte jag, utan Han med stort H.

Jag har sovmorgon igen, BINGO, som alltid, känns det som, and I like it. Har dessutom bara en lektion kan det bli bättre, är otroligt glad över att jag fick reda på vad jag fick i samhäll c igår, känns som om en börda har lyfts från mina axlar, tack så otroligt mycket för det beked som gladde mitt hjärta att det var tvungen att slå kullebyttor och det var jobbigt må ni tro.

dagens hiss: jag slutar tidigt, me encanta
dagens diss: det ligger snö ute på marken, fy, jag hatar snö, just nu iallfall, annat kommer det att låta i november i år, då marken kommer att vara alldeles kal och vi i norden bönar och ber om snö, men det är annat då

nu hör jag att kusin är vaken, ja, nästan klar, så då gissar jag att toaletten är ledig för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback