vic, badrockskvinnan

ja, för det är just hur jag har sett ut idag, vilket är hemskt, jag känner mig äcklad av mig själv, samtidigt som det är rätt skönt att gå och lägga sig utan att behöva byta om särskilt mycket.

ändå har jag hunnit göra endel bestyr idag, läst ut en bok som vi har i läxa tills nästa vecka, läst på mig om israel och palestina, för att kunna få så mycket bakgrundsfakta som möjligt inför vår uppsats, johanna har pratat med sven ang, våra böcker om venezuela och jag har även hunnit förbereda mig inför imorn, då vi i kdu ska ha styrelsemöte.

nu ska jag fortsätta att läsa den faktabok som jag innan somande till, inte för att den var tråkig, utan för att jag var omänskligt trött, varför vet jag inte..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback