Blessed

Jag är verkligen blessed. Gick hem tidigare från kyrkan idag, skulle hämta vår film som nu är klaaaar, tack och lov.!
Dum som jag var hade jag på mig mina nya ums ute i snön och tänkte då att jag skulle byta om innan jag ätervända till kyrkan, utanför vår dörr kommer jag på att jag inte har några nycklar. jag ringer och folk kallar mig tillbaka eftersom alla har det såå roligt.
Jag hållerpå att frysa ihjäl, men tillslut kommer mina puddingar, inte för att de hade tråkigt i kyrkan,utan för att dem älskar mig sååå mycket, eller hur Johanna och Malin?!.. haha

Har haft det trevligt ikväll, tack Emanuel för att jag fick komma!=)


Nu till veckan kommer Becky, jag saknar den tjejen!!

Nu ska jag sova, sova gott!

Kommentarer
Postat av: MALIN

hahaha, alltså du min kära kusin du e otrolig ;) hahahaha, den minen du hade där utanför dörren var inte nådig. HJÄLP vad kul! johanna som fotade och allt, hahaha, jaa lätt vi hade så fruktansvärt kul i kyrkan, bara raggade runt liksom :) Och du satt där ute i kylan, din puck, ibland är det bra att ha en nyckel med sig också! hahahahhaa.. jag glömmer det aldrig i alla fall, och den största frågan lyder: VARFÖR SKULLE DU BYTA SKOR? Hahaha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback