Jag tror att jag är världens bästa...

Ja, jag tror verkligen att jag är världens bästa kusin. Inte för att vara skrytig och så, men jag är iallafall grymt bra. Jag inte bara ger tips och råd, jag gör många praktiska saker med.
Som idag, när jag visste att Malin jobbade, gick jag förbi ICA och köpte en daim till henne så klart, ställde mig i kön på barnavdelningen, väntade länge, sa hej, log, lämnade över daimen och sa vi ses hemma..

Var det inte gulligt?...
men varför skriver jag då detta? Är det endast för att skryta om mig själv, neej inte bara, utan för att det är så enkelt att göra någon glad, ja så enkelt att du kan göra det du med.

Nu ska jag återgå till mitt skrivande om buddismen, en grymt intressan religion, förstår att man kan fastna för den.
Men för mig är det inget, då jag vet att jag redan har funnit sanningen och känner mig trygg med det!!!

Nu var det så olika ämnen jag skrev om så det var svårt att välja bild, men det slutade iallafall med denna..

Kärlek vänner..

Emma, nu är det inte länge kvar, tjololo...

image261

Im a friend of the greatest fisherman ever, Jesus Christ!

Kommentarer
Postat av: emma

Ska bli underbart kul att du ska komma hit till stan:) LÄNGTAR! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback