KD:s kansli

thiswilltellyoueverything
PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan? tungan, men jag skulle inte göra det heller, kanske om jag fick pengar för det, hade ju aldrig skadat;)
2. Vara seriös eller rolig? det är ju vilket som, beror på i vilket sammanhang man talar i, inte för att jag ställer in mig i ett sammanhang och blir som dessa utan mer för att det inte alltid passar sig att vara rolig när man ska vara seriös, men det passar sig alltid att vara seriös när man "ska" vara roligt
3. Dricka röd eller grön mjölk? röd mjölk, det är den bästa, mest ren och utan tillsatser
4. Brinna upp eller drunkna? pass, jag vill somna in fridfullt...
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? med mina föräldrar så klart, dom är bäst!
SVARA ÄRLIGT..
1. Tycker du om någon? ja
2. Sol eller måne? jag tycker om att sitta i solen och mysa med jordgubbar och glass..
3. Vinter eller höst? hösten, jag älskar dess färger och dessutom får man klä sig snyggt..
4. Vänster eller höger? höger, men vänster hänt
5. Soligt eller regn? solen som jag sagt innan, men ibland kan det vara avslappnande med regn, man vet att ingen annan kan bli brunare, då man själv inte orkar att pressa.
6. Vaniljglass eller chokladglass? vanilj och choklad, blandat med maränger, chokladsås, grädde och banan
OM MIG..
2. Hur mycket är klockan just nu? 14.20
3. Fullständigt namn? Viktoria Regina Elisabeth Pettersson
4. Vart vill du bo? I Madrid, utomlands, JA tack!
5. Hur många barn vill du ha? Så många som jag orkar med, eller rättare sag så många som min kropp klarar av... ju fler desto bättre kan de hålla reda på varandra, är jag grov nu?
6. Vill du gifta dig? JA tio gånger om!
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? jag har rullat den en gång i tiden, men inte längre nu skär jag den
8. Har du ätit sushi? jaaa, me encanta
9. Favoritglass? GB:s choklad med hasselnöt som inte finns längre
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? igen aning..
11. Humör? jag mår underbart, jag älskar livet!
HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? nej
2. Sjungit? ja
3. Blivit kramad? ja
4. Känt dig fånig? nope
5. Saknat någon? ja
6. Dansat galet? nej
8. Klippt håret? nej
9. Gråtit? nej
10. Ljugit? nej
11. Blivit kysst? nej
GREJER:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? ja med emma och johanna
2. Har du en hund? nej, jag har alltid velat ha ett husdjur, men finns det folk som är allergiska så finns det
3. Tycker du att du är attraktiv? jag kan se mig själv i spegeln, ja.
4. Sover du helst själv eller med någon? med någon, gillar att sova skeden..
5. Tror du på spöken? ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback