Life goes on...

Utan förtrolighet, ingen vänskap.

Dagens ord, man har lärt sig ett och annat med tiden som gått, tack Gud att man får utvecklas och upptäcka vilka planer du har för mig.

Nu ska jag snart äta en mysig frukost med min mamma, hon är verkligen världens bästa. Hon väckte mig tidigt imorse för att försäkra sig om att jag fick en biljett till Gävle, klockan var runt sju.

Mamma: Victoria vakna, jag har kollat på internet, det finns nästa inga biljetter kvar, har du bokat?
Jag: Nej mamma, det har jag inte, men det finns
Mamma: Nej, jag har sidan uppe och det finns inte alls många, kom och kolla
Jag:Ojdå ( söker upp biljetter på ungdomar och ser att det inte finns några kvar)
Mamma: Neej, nu söker du på fel, kolla på sista minuten
Jag:  Okej, jag vet inte riktigt hur man ska göra, men okej
(kommer in på sidan, klickar och bokar ett x-2000, för lite över 100-lappen, medan jag bokar...)
Mamma: Det visste du inte va, tänk att jag kunde detta bättre än dig
Jag: Ja, tänk mamma vad du kan, nu blir du väl glad
Mamma( förnöjsam): mmm.. (ler)

Tack mamma, du är verkligen bäst, du är underbar. Det jobbigaste är att du alltid har rätt, det blir alltid som du säger i slutändan. Jobbigt att säga det, men ack så sant!

Så kul att träffa min kära Lovisa idag, min barndomsvän, så glad att jag har den bruden..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback