Nu är jag klar, för idag iallafall..

Dagens:
- opponering, försvar av mitt PM som jag skrev om Kuba, själv är jag rätt nöjd, några småfel bara, ett intressant ämne.
- spanska, ja, detta traglande, det är inte lika roligt i skolbänken som det är när man pratar med spanjorer
- lunch med Johanna på Williams, jag älskar dessa stunder
-pluggande på KD:s kansli, kan inte koncentrera mig så bra som där, det var ju bara jag och Johanna och vita väggar
- missade dock att jag skulle vara med Hanna idag, jag är hemskt ledsen Hanna och ännu mer ledsen är jag för att jag inte kom nu ikväll som jag lovat, det blev bara för mycket,lovar dig massage...
- hemfärd, har läst religion och gått igenom glosor för provet imorgon.

Next:Fixa iordning mig inför kvällen, bara mysa och kolla på nyheterna!


Jag har tänkt på dig idag, hur mycket vet jag inte, men tänkt på dig har jag gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback