Stackars lilla mig..

har varit hemma från skolan, vaknade med den värsta huvudvärk man kan tänka sig, så därför beslöt jag mig snabbt för att vara hemma.
vaknade igen runt halv tio, det var skönt att ha fått sova ut..

Senare under dagen var det daxs att bege sig till sjukhuset, värsta upplevelsen någonsin,har aldrig känt sånt obehag innan, men ut därifrån kom jag.
Malin satt kvar i bilen under hela tiden, glad i vågen öppnade hon dörren och skrek att hon skulle på på intervju imorgon, jag hoppas verkligen att hon får jobbet! mini älskling, som hon har längtat!!!

Nu blir det att plugga och slappna av ska ut senare ikväll.har ju en kär vän som fyller år och det ska vi fira!!!

Tycker om dig Lisa,mucho,mucho...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback