Älska livet!


Ja, om jag gör. Året har börjat bra iallafall. Mitt främsta nyårs löfte var att jag skulle börja aktivera mig och jag har jag gjort!.. haha, var ute och promenerade med Malin igår, var tvungen, hade nämligen vaknat precis efter att det hade börjat mörknat, gör man det så mår man psykiskt.

Vi gick ut och gick en promenad, känns bra, Malin ska göra ett hälsoschema till mig, haha, den kvinnan kan mycket..

Dagens: Ska snart åka och jobba, eftersom vi har inventering, men jag är lyckligt lottad, eftersom jag ska sitta i kassan hela dagen = slipper att räkna!

Nu ska jag ringa Jo och se vad hon har för sig, Malin har ockuperat toaletten och skiftar mellan att bada och gå på toa, kvinnan är makalös, hon är min lovergirl!...

image208
Kvinnorna i mitt liv
Malin, Johanna och Hanna

Kommentarer
Postat av: mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp iså fall eftersom jag fattar noll :)

Postat av: Johanna

vill du att vi ska se tjocka ut eller? haha, vääärsta breddar bilden tio ggr om:P PUSS

2008-01-03 @ 14:20:42
Postat av: vic

mingla: nja, jag vet inte, tycker inte det själv. Min kusin är mycket bättre. maaaliiin.blogg.se

johanna: sorry, jag såg inte det förrän nu!.. puss

2008-01-03 @ 22:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback