Don´t try to fool me..

ha, inte alls. ingen kan lura mig.

Jag satt i kassan igår.
En ung tjej kommer in och ska köpa cigaretter.
Hon ser osäker ut och säger att hon vill ha marlbro light.
Personligen tyckte jag att hon såg mycket ung ut och frågade naturligtvis om legitimation.
Hon börjar att vrida på sig och säger att hon har glömt det hemma.
Jag svarar henne vänligt men bestämt att hon får komma tillbaka och köpa cigaretterna när hon kan visa leg.

10 minuter senare kommer en snygg kille till kassan med öl.
Han köper även en choklad bit, men för mig såg även han yngre ut.
Jag sitter och funderar på vad det är för dag i dag då alla unga tror att de kan köpa ut folköl på ICA.
Det blir hans tur, jag ber honom att visa legitimation och även han säger att han inte har det med sig.
Jag börjar ana att något är på gång och lite kaxigare denna gång frågar jag hur gammal han är och att han 
måste visa legitimation om han är under 25 år.

Efter ytterligare några minuter kommer han som jobbar i tipset.
Bra gjort Victoria, du klarade testet.
HA, jag visste det. Ingen kan lura mig, jag skulle aldrig i hela mitt liv sälja öl eller tobak till underåriga.
Tro inte att jag är snällare än någon annan bara för att jag ser ut som om jag är 14. (enligt de som skulle beskriva mig senare).

Nu ska jag snart åka iväg och jobba.
Jag ser verkligen framemot det, har ofta väldigt roligt.

Men en sak säger jag och det står jag fast vid, mer snygga män åt ICA, por favor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback