Härliga måndagar

Börjar dagen med att ha en lååång sovmorgon, började inte dagen förrän klockan 13:00.
Ljuvligt, hann till och med äta i skolan, det var gott, trots att jag satt ensam, händer inte allt för ofta, men ska jag vara helt ärlig, bryr jag mig inte längre.

Slutade inte förrän vid halv fem, gick runt på stan, har införskaffat mig förnödenheter inför onsdag då jag ska åka med Frank och simma.

Har ätit gott med syster och mor. Malin har åkt till grabbarna för att träna, därför ser jag till att låna hennes dator.
Min sladd är ju påväg, blir skönt när jag får den..

Nu ska jag börja plugga igen, på riktigt!!


Heliga kyssar

Kommentarer
Postat av: HÄÄNNA MED H

jag undrar hur heliga kyssar smakar ;) hahahha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback