ny id-handling, nytt liv..

Jag har idag varit riktigt duktig. Vaknade mycket tidigare än vad jag räknat med trots att jag var uppe inatt med Jonas och Malin. Vi spelade yatzy så det stod härliga till, Malin förlorade och fick stå sitt kast.
Springa ute iklädd ett fåtal klädesplagg mitt i natten.

Under dagen har jag fixat internationell id-handling hos polisen. Detta tack vare att jag använt mitt pass som legitamation och lyckats att tappa bort det.Nu blir det ändring på den saken, kommer att känna mig riktigt stolt med ett äkta legitimation.

Ute är det kallt och mörkt, efter åkte vi ned till stan, men för att få parkera gratis, fick vi parkera låångt från stan borta vid Willys.

Här är lite pics av dagen, större delen av bilderna från gårdagen får min kusin stå för eftersom jag inte är av den sorten att lägga ut olämliga bilder.

Nu ska jag bara ta det lugnt, köra ett parti yatzy kan tänkas.


Ciao..

         

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback