Soovmorgon..

Yeeeah, där satt den. Inte nog med lycka då det  hade gått bra för mig på spanska provet, fick jag reda på att denna dag skulle inte börja förrän kvart i ett.. Det känns underbart..

Besökar antalet hade ökat igår, så nu är det bara att ta nya tag, lääääs om mig..
haha, det är ju inget man ska göra om man inte vill.

Jag tänkte på det, varför skriver man blogg? Har bloggen ersatt den dagbok som man alltid skrev i när man var liten? Men tillskillnad från den var ju den topp hemlig, igen skulle få läsa ur den. Här på bloggen ser ju männsikor allt, det kan ju vara roligt, men vart går gränsen? Ska bloggen ha med allt, allt om livet, ska den vara en öppen bok som vem som helst kan ta del av?

Det är läskigt om man tänker efter, men jag kommer iallafall fortsätta att blogga, så förbli här ni trogna läsare!..

Skulle i och för sig vara roligare om ni kommenterade mer, man blir så glad då man kommer in..

Nu ska jag fixa iordning mig, idag blir det en lång dag trots min sovmorgon, slutar halv fyra, jobbar klockan fem till nio, ska till max och käka med en kompis klockan halv tio, sen måste jag ge tid åt mitt PM som bara ligger och ruttnar bort.

Ha en bra dag, glöm aldrig bort att ni är värdefulla, det ni gör ska ni göra i värdighet inför er själva och inför människorna ni möter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback