vad gör man?

vad gör man när man ska skriva ett långt PM och internet inte fungerar hemma, inte pallar man sitta kvar i skolan och skriva här, neej aldrig. Man kan när som helst bli utkörd ut ur klassrummet om det skulle vara en lärare som bokar salen. Det var just vad som höll på att hända, men jag var lite seg med att stänga ned, så andra obehöriga hann gå och jag kunde sitta kvar..!!!

Jag var tvungen, har just gjort klar min redovisning om John Stuart Mill, jag gillar att läsa om honom, han har så bra citat, ett bjuder jag på här:

"du har frihet att göra som du vill under förutsättning att du inte skadar någon annans frihet"...

Kommentarer
Postat av: Hännii

jag gillar bra citat. jag gillar det dära citatet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback