pinsamaste kassörskan..




ja, jag har gjort det man som kunde inte vill vara med om, jag har varit den som pratar högt om saker man skäms för.
det var igår det hände.

killen: (viskar något med låg stämma, det är knappt jag hör vad han säger)...
jag: vaa, vad säger du?
killen: ja, jag skulle behöva... och sen försvinner det, jag kan verkligen inte uttyda, han säger det så lågt, nästan som en viskning
jag: jaha, behöver du tändstickor? svarar med hög stämma, det finns mitt emot hygein artiklar
han: neeej, jag undar om ni har graviditetstest.
jag: jaha, ojdå, vi har det..  nej, jag kan gå och hämta.
kön växer sig längre och längre..
jag: här har du..
han: tack
springer där ifrån, visste inte vart han skulle ta vägen..

förlåt mig, jag ska bli bättre till nästa gång, det var inte meningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback