alla fel man kan göra..

ja, det var nästan en rutten dag på ica, kände mig riktigt ringrostig om ni kan förstå hur jag menar... kassa kvitton hit och dit, returer för att kunder GLÖMMER att lägga avdelare, på det hela gör jag en butiksavstämning mitt i alltihopa!

man blir ju trött och slut, kom hem iallafall tog på mig sköna kläder och bara myste, malin kom hem med johanna, de hade visst inte varit så mycket människor i kyrkan, det var tydligen flera partyn på G, de flesta var där, nästan alla utom vi då ingen hade bjudit oss , ja menar, det är ju ändå vi som gör la fiesta, aja, dom får skylla sig själva om de hade tråktigt.. haha

imorn blir det tidigt med jobb, börjar klockan 10 och slutar klockan 20.. =)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback