det som är bra när man har godisfasta...

är att man inte är lika sugen på godis när man väl får äta och det är hur skönt som helst. klart när den gröna signalen ges från johanna då känns det som om man bara vill proppa i sig, men när man har gjort det, mår man bara dåligt och vill inte ha något mer,
igår var jag, mamma och debbie nämligen på Gränby och skulle handla just godis till Malin, jag stod där vid karamellkungens plock och kände, neeej, jag vill I N T E ha något, tack, men det är bra.

Dagens, blir lite samma som igår, eftersom jag inte hann klart utan bara började
-läsa spanska boken
-skriva klart talet
- filosofin
- börja på historian
- ringa Israel tours
-jobba

Nej, nu ropar mamma att det är frukost, ha en skön dag allesammen, det ska jag ha, solen lyser som vanligt in i mitt rum, jag kan numera inte annat än att glädjas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback