en dag i huvudstaden..

image325

jaa, jag har ändrat färgen, ville se hur det blev..tyckte nästan att den på johannas blogg var bättre, men då jag hann spara innan jag hann kopiera, så blir det som det blir helt enkelt när man inte orkar kopiera igen..

jaa, det här är alltså en bild från huvudstaden Bryssel.. ja, det är iallafall så man inom EU vill benämna den. I ärlighetenes namn har jag aldrig varit särskilt positiv till att benämna Bryssel som vår huvudstad inte heller är jag glad i allt vad  EU:s verksamheter heter, okej med samarbete gällande globala problem, dit men inte längre, TACK!

Kommentarer
Postat av: sara

typ kärleken mellan mig och min man är obehagligt påtaglig där i bakgrunden..

2008-03-21 @ 20:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback