ett tusen klubbor..

japp, så många har vi köpt idag, imorn blir det utdeling. hela kvällen har jag därför med joel och lisa suttit och klistrat på fina lappar med ett bra budskap.

kort på detta kommer inom kort.

passion of the christ gick bättre än vad jag trodde, hade förväntat mig att det skulle bli jag och sara.



ett stort tack till min älskade vän och elevrådsordförande sara elfvik för all stöd och support, du är bäst! är så tacksam att jag har dig!

nu ska jag fixa lite med religionen, verkar inte som om den är där den ska vara..

sov gott, alla ni som kan och inte behöver gå up tidigt imorgon!




Kommentarer
Postat av: sara

haha så mycket var ju jag till hjälp idag:
"eh jag har verkligen ingen aning om hur du ska göra med dina kvitton"

2008-03-20 @ 12:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback